Bilinçli ve realist çevreciyiz

Konya Kömürcüler Dayanışma ve Çevre Bilincini Geliştirme Derneği Genel Kurulu Konya Ticaret Odası’nda yapıldı.

Konya Kömürcüler Dayanışma ve Çevre Bilincini Geliştirme Derneği Genel Kurulu Konya Ticaret Odası’nda yapıldı. Genel kurulda bir konuşma yapan Başkan Vehbi Soydemir kuru kuruya çevreci değil, bilinçli ve realist bir çevreci olduklarını belirterek “Esnafımız arasında birlik beraberliği sağlamak, dostluk ve dayanışmayı pekiştirmek, ortak sorunlarımızı ve çözüm yollarında beraber hareket edebilmek, resmi kurum ve kuruluşlar nezdinde saygınlığımızı artırmak başlıca görevlerimiz arasındadır. Derneğimizin adından da anlaşılacağı gibi, sadece bir esnaf derneği, sadece bir dayanışma derneği de değiliz. Ayrıca çevreci bir misyonumuz da olacaktır” dedi.


Genel kurulda yapılan seçimler sonucunda yeni yönetim kuruluna A. Vehbi Soydemir, Mehmet Ceylan, Ali Çalışkan, Rıza Bilecik, Sami Sogucaklı seçilirken Denetim Kurulu da Savaş Koyuncu, Ali Bilecik, Mevlüt Kamber’den oluştu. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?