Bilecik'te otobüs ile tır çarpıştı

Kazada 14 kişi hafif yaralandı

BİLECİK (AA) - Bilecik'te yolcu otobüsüyle tırın çarpışması sonucu 14 kişi hafif yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Cengiz Göç yönetimindeki 32 ER 211 plakalı yolcu otobüsü, Bozüyük-Bilecik karayolunun 10'uncu kilometresi Şelale rampalarında, Samet Yıldırım idaresindeki 42 BKE 37 plakalı tırla çarpıştı.

Kazada, otobüs şoförü Göç ile 13 yolcu hafif yaralandı.

112 Acil Servis ekiplerince Bilecik Devlet Hastanesine kaldırılan yaralılar, tedavilerinin ardından taburcu edildi.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE