Bilecik'te orman yangını

İnhisar ilçesinde çıkan ve 1 hektarlık alanda etkili olan yangını söndürme çalışmaları başlatıldı

BİLECİK (AA) - Bilecik'in İnhisar ilçesinde orman yangını çıktı.

Alınan bilgiye göre, Harman köyü Harmankayadibi mevkisindeki ormanlık alana yıldırım düşmesi sonucu çıktığı sanılan yangına Orman İşletme Şefliği ve itfaiye ekipleri ile 1 yangın söndürme helikopteri müdahale ediyor.

Yaklaşık 1 hektarlık alanda etkili olan ve rüzgarın da etkisiyle henüz kontrol altına alınamayan yangınla ilgili çalışmalar sürdürülüyor.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE