Bilecik'te inşaattan düşen işçi öldü

BİLECİK (AA) - Bilecik'te hastane inşaatında çalışan Afganistan uyruklu işçi, dördüncü kattan düşerek hayatını kaybetti.Kentte 250 yataklı devlet...

BİLECİK (AA) - Bilecik'te hastane inşaatında çalışan Afganistan uyruklu işçi, dördüncü kattan düşerek hayatını kaybetti.

Kentte 250 yataklı devlet hastanesi inşaatındaki işçilerden Afganistan uyruklu Navıd Yaoobı, dördüncü katta çalışırken henüz belirlenemeyen bir nedenle dengesini yitirerek boşluğa düştü.

Yaoobı'nın düştüğünü gören mesai arkadaşları, durumu 112 Acil Servis ve polis ekiplerine bildirdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, işçinin öldüğünü belirledi.

Ceset, otopsi yapılmak üzere Bilecik Devlet Hastanesi morguna gönderildi.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu