Bilecik'te gübre fabrikasında yangın

Pazaryeri ilçesinde yeni kurulan gübre fabrikasında çıkan yangın söndürüldü

BİLECİK (AA) - Bilecik'in Pazaryeri ilçesinde yeni kurulan gübre fabrikasında çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin müdehalesiyle söndürüldü.

Alınan bilgiye göre, Pazaryeri Organize Sanayi Bölgesinde deneme amaçlı üretim yapan gübre fabrikasında henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Fabrika personelinin durumu bildirmesi üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangına müdahale etti.

Yangın, ekiplerin çalışması sonucu kontrol altına alınarak söndürüldü.

Pazaryeri Kaymakamı Bayram Sağır, bölgeye gelerek söndürme çalışmalarını takip etti ve fabrika yöneticilerinden bilgi aldı.

Fabrikada büyük hasar oluştuğu belirtildi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE