Bilecik'te evinin balkonundan düşen kadın öldü

BİLECİK (AA) - Bilecik'te evinin balkonundan düştüğü iddia edilen kadın yaşamını yitirdi.İddiaya göre, Vezirhan beldesi Köprülü Mehmet Paşa Mahallesi'nde...

BİLECİK (AA) - Bilecik'te evinin balkonundan düştüğü iddia edilen kadın yaşamını yitirdi.

İddiaya göre, Vezirhan beldesi Köprülü Mehmet Paşa Mahallesi'nde ikamet eden Fatma Güleç (57), henüz belirlenemeyen nedenle 2'nci kattaki evinin balkonundan beton zemine düştü.

Komşularının ihbarı üzerine olay yerine gelen 112 Acil Sağlık ekipleri, Güleç'in hayatını kaybettiğini belirledi.

Güleç'in cesedi, Bilecik Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu