Bilecik'te ev yangını

Elektrik kontağından çıktığı bildirilen yangında engelli kişi komşuları tarafından kurtarıldı, ev kullanılamaz hale geldi

BİLECİK (AA) - Bilecik'in Gölpazarı ilçesinde çıkan yangında, tek katlı ev kullanılamaz hale geldi.

Alınan bilgiye göre, Sögütcük köyünde Hatice Önder (69) ve engelli oğlu Kemal Önder'in (39) yaşadığı evde, henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Yangını fark eden komşular, engelli Kemal Önder'in dışarı çıkararak durumu itfaiyeye haber verdi. Gölpazarı ve Osmaneli itfaiye ekipleri ile vatandaşların müdahale ettiği yangın kontrol altına alınarak söndürüldü.

Tek katlı ev kullanılamaz hale gelirken, yangının elektrik kontağından çıktığı öğrenildi.

Bu arada, Önder ailesinin maddi durumu yetersiz olduğu evin kaymakamlık tarafından 2009 yılında yaptırıldığı bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE