Bilecik'te basketbol maçında arbede

TB2L oynanan Bilecik Belediyespor-Ankara Ormanspor karşılaşmasının bitiminde oyuncular arasında arbede çıktı

BİLECİK (AA) - Türkiye Basketbol 2. Ligi'nin (TB2L) 11. haftasında oynanan Bilecik Belediyespor-Ankara Ormanspor karşılaşması sonunda oyuncular arasında arbede yaşandı.

Yeni Spor Salonunda oynanan maçı konuk Ankara Ormanspor, 77-71 kazandı.

Karşılama sonunda iki takımın oyuncular arasında arbede çıktı. Bazı oyuncuların birbirlerine yumruk atmaya çalıştığı görüldü. İki takım yöneticilerinin araya girmesiyle oyuncular arasındaki arbede sona erdi.

Bilecik Belediyespor Başantrenörü Yeşer Karabulut, maçın ardından yaptığı açıklamada, "Öne de geçebilirsiniz geriye de düşebilirsiniz. Oyuncu sinirlenebilir veya kızabilir maçı kaybettiği için. Basketbolun içinde böyle şeyler olabilir.'' dedi.

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi