Bıçaklı şaka hastanede bitti

Konya’da parkta otururken bıçakla şakalaşan iki arkadaştan biri sağ bacağından yaralanarak hastaneye kaldırıldı

Olay, saat 23.00 sıralarında merkez Meram ilçesi Büyük Aymanas Mahallesi Fetih Sokak'ta bulunan bir parkta meydana geldi. İddiaya göre E.A. (15) ve İ.A. (21) isimli iki arkadaş, parkta otururken bıçakla şakalaşmaya başladı. E.A. tarafından sağ bacağından yaralanan İ.A., evine giderek yardım istedi. Olayı gören İ.A.’nın ailesi, sağlık ve polis ekiplerini arayarak haber verdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahale sonrası yaralı İ.A. ambulansla Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Olay yerinde yapılan incelemelerin ardından kimliği belirlenen şüpheli, kısa sürede yakalanarak gözaltına alındı. Yaralının sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu