Bıçakla yaralama

Yakınlarının duruşmasını bekleyen 2 kişi, yoldan geçen iki kişiyi bıçakladı

Adliye önünde yakınlarının duruşmasını bekleyen 2 kişi, yoldan geçen 2 kişiyi bıçakladı.


İddiaya göre, Konya Adliyesi'nde yakınlarının duruşmasını bekleyen E.İ. (17) ve H.U. (16), yoldan geçen iki gence, "Ters ters niye bakıyorsunuz" diyerek tartışma çıkarttı. Tartışma sonrası E.İ. ve H.U, üzerlerindeki bıçakla M.S. ve M.A.K'yi yaraladı. Yaralılar, Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Olayla ilgili E.İ. ve H.U. polis tarafından kısa sürede yakalanarak gözaltına alınırken, yaralıların durumunun iyi olduğu bildirildi. iha


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?