Bez hırsızlığı güvenlik kamerasında

Konya'da park halindeki otomobilin bagajından hasta ve çocuk bezi çalan 2 kişi, güvenlik kamerası görüntülerinden tespit edilerek yakalandı.

Merkez Meram ilçesi Şükran Mahallesi'nde park halindeki 42 NJ 562 plakalı otomobilden, toplam 4 paket hasta ve çocuk bezi çalındı.İhbar üzerine harekete geçen polis ekipleri, yakınlardaki bir iş yerinin güvenlik kamerası kayıtlarından, aracın bagajındaki bezleri, hırsızlık suçundan çok sayıda kaydı bulunan Bilal H. (20) ve Mevlüt Ş'nin (29) çaldığını belirledi. Polis ekiplerince yakalanan şüpheliler, çıkarıldıkları mahkemece tutuklandı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR