Beyşehirli lise öğrencileri EXPO'yu gezdi

KONYA (AA) - Beyşehir'de öğrenim gören lise öğrencileri, Beyşehir Belediyesi tarafından düzenlenen EXPO 2016 Antalya gezisine katıldı.Öğrenciler,...

KONYA (AA) - Beyşehir'de öğrenim gören lise öğrencileri, Beyşehir Belediyesi tarafından düzenlenen EXPO 2016 Antalya gezisine katıldı.

Öğrenciler, Beyşehir Belediyesinin tahsis ettiği otobüs ile Antalya'ya giderek, fuar alanını gezdi.

Sergi alanındaki Beyşehir Belediyesi standını da ziyaret eden öğrenciler, burada günün anısına hatıra fotoğrafı çektirdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL