Konya’nın Beyşehir ilçesinde, şahısların kablo hırsızlığı girişimi polis engeline takıldı.
Edinilen bilgiye göre, Türk Telekom Müdürlüğü’nün Beyşehir Gölü kenarında bulunan deposuna gecenin karanlığından yararlanarak duvarı yıkıp giren ve kabloları çalmak isteyen 1’i kadın 3 şüpheli, yol üzerinde devriye gezen polis ekibi tarafından fark edildi. Polisin kendilerini fark ettiğini anlayarak kaçmaya başlayan 3 şüpheli ile güvenlik güçleri arasında göl kıyısında kovalamaca yaşandı. Kaçamayacaklarını anlayan şüpheliler, çaresiz kalınca elbiseleriyle göl sularına girerek sazlıklar arasında gözlerden kayboldu. Takviye ekiplerin de gelmesiyle sahilde uzun süre devam eden arama çalışmalarından netice alınamadı. Polis, şüphelileri yakalamak için çalışmalarını sürdürürken, şüphelilerin geldiği kamyonet depo önünde park halinde bulundu. Emniyet Müdürlüğü hizmet binası önüne çekilen kamyonet incelemeye alındı.
Şüphelilerin hırsızlık girişiminde bulundukları kablo rulolarından birini depo dışına çıkardıkları dikkat çekti. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
Beyşehir’deki hırsızlık girişimine polis engeli
Konya’nın Beyşehir ilçesinde, şahısların kablo hırsızlığı girişimi polis engeline takıldı
POLİS-ADLİYE Haberleri
Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu