Beyşehir Belediyesi, Hamidiye Mahallesi Muammer Taşkoy Caddesi üzerinde Pazar günü akşam saatlerinde çıkan ev yangınıyla ilgili hazırladığı raporu resmi internet sitesinde duyurdu. Yangının çıkış nedenine ilişkin bilgilerin yer aldığı raporda şunlar kaydedildi: ''1970 yılında yapılan, eski ve ahşap binanın çatısı konta plaklarla kaplı. Evin yapıldığı günden bugüne kadar bir elektrik güçlendirme çalışması yapılmamış. Artan elektrikli ev cihazlarının yanı sıra şarj için prizde 10 saat takılı kalan cep telefonu bataryasının ısınmasıyla yangının elektrik kontağından çıktığı tarafımızdan tespit edilmiştir.'' Raporda, yangının iddia edildiği gibi 3,5 saatte değil, 2 saatte kontrol altına alındığı bildirildi. Hamidiye Mahallesi Muammer Taşkoy Caddesi'nde Yusuf Özcan'ın oturduğu iki katlı evin üst katında, 17 Ekim Pazar günü çıkan yangında dumandan etkilenen bir itfaiye görevlisi ile fenalık geçiren bir kadın hastaneye kaldırılmıştı.
Beyşehir'deki ev yangını
Beyşehir Belediyesi, bir evde çıkan yangınla ilgili raporu yayınladı.
POLİS-ADLİYE Haberleri
Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti