Beyşehir'de yapımı süren devlet hastanesi

KONYA (AA) - Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun, yapım çalışmaları süren yeni devlet hastanesi inşaat alanında incelemede bulundu.Başkan Özaltun,...

KONYA (AA) - Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun, yapım çalışmaları süren yeni devlet hastanesi inşaat alanında incelemede bulundu.

Başkan Özaltun, kendisine eşlik eden AK Parti İlçe Başkanı Mustafa Şenol’la birlikte yapımı süren ve Türkiye’nin ilk hilal görünüme sahip olacak devlet hastanesinin inşaatını gezdi.

Burada inşaatı üstlenen firmanın şantiye yetkilileri ile görüşerek, yürütülen çalışmalar hakkında ilgili bilgi alan Özaltun, kaba inşaatı tamamlanan binayı dolaştı.

Sağlık Bakanlığı’nın Beyşehir’e kazandıracağı en büyük devlet yatırımlarından birisi olacak olan 150 yataklı, 168 yatak kapasiteli hastane binası inşaatı 2017 yılı içinde tamamlanması hedefleniyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL