Beyşehir'de tiyatro gösterisi sahnelendi

KONYA (AA)- Beyşehir Belediyesi'nin organizasyonunda sahnelenen "Kahraman Çomar ve Sevimli Dostlar" müzikli tiyatro oyunu, seyircilerden ilgi gördü.Türkiye...

KONYA (AA)- Beyşehir Belediyesi'nin organizasyonunda sahnelenen "Kahraman Çomar ve Sevimli Dostlar" müzikli tiyatro oyunu, seyircilerden ilgi gördü.

Türkiye turnesi kapsamında Beyşehir ilçesine gelen Tiyatro Manço ekibinin hazırladığı, müzikli tiyatro oyunu, Belediye Kültür ve Yaşam Merkezi'nde çocuklarla buluştu.

Yönetmenliğini Ömer Gecü'nün yaptığı Tarık Şerbetçioğlu tarafından kaleme alınan 40 dakika süreli tiyatro oyunu, izleyicilerden büyük alkış aldı.

Müzikli oyun, aileleriyle birlikte geldikleri salonu tamamen dolduran çocuklara neşeli ve keyifli anlar yaşattı.

İki seans halinde gerçekleştirilen tiyatro oyununu Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun da eşi ve çocuklarıyla birlikte izledi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL