Beyşehir'de STK ve akademisyenlerle istişare toplantısı

KONYA (AA) - Beyşehir'de sivil toplum kuruluşları ve akademisyenlerle istişare toplantısı yapıldı.Belediye Başkanı Murat Özaltun, bir restorandaki toplantıda,...

KONYA (AA) - Beyşehir'de sivil toplum kuruluşları ve akademisyenlerle istişare toplantısı yapıldı.

Belediye Başkanı Murat Özaltun, bir restorandaki toplantıda, ilçeyi dünyaya tanıtmak istediklerini söyledi.

Sloganlarının "Dünyadaki cenneti görmek istiyorsanız Beyşehir'e gelin" olduğunu aktaran Özaltun, şunları kaydetti:

"Bu sloganı sadece Beyşehir ve Konya'da söylemek istemiyoruz, dünyaya yaymak istiyoruz. Beyşehir'e artık 'Konya'nın denizi' demeye başladıklarını ancak kıyılarda deniz denilebilecek alanlar oluşturulması gerekiyor. Beyşehir Gölü kenarında bir yüzme havuzu yaptırdık. Etrafında ise tenis kortu ve badmintonun da oynanabileceği çok amaçlı spor sahalarını tanzim ettik. Göl kıyısında deniz kumundan sahil oluşturacağız."

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL