Beyşehir'de sobadan zehirlendikleri şüphesiyle 10 kişi hastaneye kaldırıldı

KONYA (AA) - Beyşehir'de, dün akşam saatlerinden itibaren etkili olan kuvvetli rüzgar sonrası hastane acil resvislerine soba gazı zehirlenmesi süphesiyle...

KONYA (AA) - Beyşehir'de, dün akşam saatlerinden itibaren etkili olan kuvvetli rüzgar sonrası hastane acil resvislerine soba gazı zehirlenmesi süphesiyle başvuranların sayısı arttı.

ilçe merkezinde sobadan sızan gazdan zehirlendiği şüphesiyle 10 kişi hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, Beyşehir'de dün akşam saatlerinden beri etkili olan kuvvetli rüzgar sonrası, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri şüphesiyle Beyşehir Devlet Hastanesinde sabah saatlerine kadar kaldırılan vaka sayısı 10'a ulaştı.

Zehirlenme şüphesiyle rahatsızlananların bir kısmı ambulanslarla hastaneye getirilirken, bazıları da özel araçlarla acil servise taşındı. Hastaneye kaldırılanların hayati tehlikelerinin bulunmadığı, acil servisteki tedavilerinin ardından taburcu edildikleri öğrenildi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL