Beyşehir'de şehit baba oğul anıtı açıldı

KONYA (AA) - Konya'nın Beyşehir ilçesinde yapımı tamamlanan şehit baba oğul anıtı açıldı.Akçabelen Mahallesi'nde yapılan anıtın açılış programı...

KONYA (AA) - Konya'nın Beyşehir ilçesinde yapımı tamamlanan şehit baba oğul anıtı açıldı.

Akçabelen Mahallesi'nde yapılan anıtın açılış programı saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı.

Anıtın açılışında konuşan şehit Kara Ali Çavuş'un 78 yaşındaki torunu Abdullah Gök, anıtın sadece Akçabelen Mahallesi'nin değil Beyşehir'in de gururu olduğunu belirterek, "Bu anıtın yapımında Belediye Başkanımız başta olmak üzere emeği geçen herkese canı gönülden teşekkür ediyorum." dedi.

Törene, Beyşehir Kaymakamı Yusuf Özdemir, Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun, Beyşehir Cumhuriyet Başsavcısı Mehmet Arif Turfand, İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı Yalçın Urlu, İlçe Emniyet Müdürü Hasan Kılıç, Türkiye Harp Malülü Gaziler, Şehit Dul ve Yetimleri Derneği Beyşehir Temsilcisi Rasık Can, AK Parti İlçe Başkanı Mustafa Şenol, kurum amirleri, şehit ve gazi yakınları ve vatandaşlar katıldı.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE