Beyşehir'de Salgın Sonrası İlk Cuma Kılındı

Konya'nın Beyşehir ilçesinde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri çerçevesinde toplu ibadete ara verilmesinin ardından ilk cuma namazı kılındı.

Konya'nın Beyşehir ilçesinde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri çerçevesinde toplu ibadete ara verilmesinin ardından ilk cuma namazı kılındı.

Tarihi Eşrefoğlu Camisi'nin avlusu, 75 'inci Yıl Cumhuriyet Stadyumu, sentetik çim saha, göl kıyısındaki Vuslat Parkı'ndaki festival meydanında ve belirlenen alanlarda kılındı.Vatandaşlar, belirlenen kurallara uyarak namazlarını kıldı.


 

KONYA Haberleri

FIRÇA SAPI SİLAH SAYILDI
DALLARI BASTI KİRAZ
CHP KONYA'DA ÖZEL ISRARI
KONYA'DA SEVİNDİREN DÜŞÜŞ
PAZAR GÜNÜ SOKAĞA ÇIKACAKLAR DİKKAT