Beyşehir'de öğrencilerden örnek kampanya

KONYA (AA) - Beyşehir ilçesinde, atık kağıt toplama kampanyası başlatan öğrenciler, elde ettikleri gelirle aldıkları tekerlekli sandalyeyi Beyşehir Kaymakamlığına...

KONYA (AA) - Beyşehir ilçesinde, atık kağıt toplama kampanyası başlatan öğrenciler, elde ettikleri gelirle aldıkları tekerlekli sandalyeyi Beyşehir Kaymakamlığına teslim etti.

Şehit Ümütkesmez İlkokulu bünyesinde faaliyet gösteren Engelliler ve Dayanışma Kulübü, atık kağıt toplama kampanyası çerçevesinde elde ettikleri gelirle tekerlekli sandalye satın aldı.

Okul müdürü Nevzat Bilgiç ile öğrenciler tekerlekli sandalyeyi ihtiyaç sahibi engelli bir vatandaşa ulaştırılmak üzere Kaymakam Muzaffer Şahiner'e teslim etti.

Bilgiç, yaptığı açıklamada, aldıkları sandalye ile engelli bir vatandaşın ihtiyacının giderilmesine katkıda bulunmaktan mutluluk duyduklarını dile getirdi.

Beyşehir Kaymakamı Şahiner ise tekerlekli sandalyenin Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı'nın tespit edeceği bir engelli vatandaşa verileceğini belirterek, öğrencileri bu örnek davranışlarından dolayı tebrik etti.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE