Beyşehir'de "kişisel hijyen" ve "ergenlik" semineri

KONYA (AA) - Konya'nın Beyşehir ilçesinde, ortaokul öğrencilerine eğitim semineri verildi.Beyşehir İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından ilçede bulunan...

KONYA (AA) - Konya'nın Beyşehir ilçesinde, ortaokul öğrencilerine eğitim semineri verildi.

Beyşehir İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından ilçede bulunan ortaokullarda öğrenim gören öğrencilere yönelik seminerde, kişisel hijyen ve ergenlik sorunları hakkında bilgiler verildi.

Bulaşıcı Hastalık Birimi'nde görevli sağlık personeli tarafından verilen seminerlerde, öğrencilere hijyen kuralları konusunda dikkat edilmesi gereken hususlar anlatıldı.

Bu dönemde dengeli ve yeterli beslenmeye dikkat çeken görevliler, ergenlik sorunlarının yaşanmaması için de doğru bilgilendirmenin önemine vurgu yaptı.

Seminerlerde, öğrenciler tarafından yöneltilen sorular cevaplandırıldı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL