Beyşehir'de karbonmonoksit zehirlenmesi

Beyşehir ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 1 kişi hastaneye kaldırıldı.Huğlu Mahallesi'ndeki evinde sabah hareketsiz vaziyette bulunan Ayşe B, yakınları...

Beyşehir ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 1 kişi hastaneye kaldırıldı.

Huğlu Mahallesi'ndeki evinde sabah hareketsiz vaziyette bulunan Ayşe B, yakınları tarafından Beyşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlenen Ayşe B'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu