Beyşehir'de karbonmonoksit zehirlenmesi

KONYA (AA) - Beyşehir ilçesinde, etkili olan lodos sonrası, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği şüphesiyle 4 kişi hastaneye kaldırıldı.Alınan...

KONYA (AA) - Beyşehir ilçesinde, etkili olan lodos sonrası, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği şüphesiyle 4 kişi hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Sevindik Mahallesi'nde ikamet eden Hasan (36), Fatma (35) ve Melis Tuana Güzel (7) sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Aile fertlerinin sabah saatlerinde zehirlendiklerini fark ederek telefonla yardım istemesi üzerine Beyşehir Devlet Hastanesine kaldırılan 3 kişi, acil serviste yapılan müdahalenin ardından Konya'ya sevk edildi.

Beyşehir ilçe merkezinde Beytepe Mahallesi'nde oturan Mehmet Çıkı da (62) sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenme şüphesiyle kaldırıldığı Beyşehir Devlet Hastanesi'nde yapılan müdahale sonrasında Konya'ya nakledildi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE