Beyşehir'de hayvancılık yapan işletmelere hastalık denetimi

Beyşehir Tarım ve Orman Müdürlüğü, Beyşehir ilçesinde hastalıktan ari hayvancılık yapan işletmeleri denetleyerek, sağlık önlemlerini vurguluyor.

Konya'nın Beyşehir ilçesinde bulunan hayvancılık işletmeleri, Beyşehir Tarım ve Orman Müdürlüğü veteriner hekimleri tarafından hastalıktan ari olup olmadıkları konusunda detaylı bir denetime tabi tutuldu.

Yapılan yazılı açıklamada, hastalıktan ari işletmelerde titizlikle uygulanan sanitasyon tedbirlerine dikkat çekilirken, tüberküloz ve brusella gibi hastalıkların düzenli olarak taramalarının yapıldığı belirtildi.

Açıklamada ayrıca, Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından hastalıktan ari işletmelerde bulunan hayvanlar için destekleme ödeneklerinin sağlandığı bilgisi de paylaşıldı.

Beyşehirliler, bu desteklemeler hakkında daha fazla bilgi almak için ilçe müdürlüklerine başvurabilecekler.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?