Beyşehir'de Bağımlılık ile Mücadele İlçe Koordinasyon Kurulu toplantısı

KONYA (AA) - Beyşehir ilçesinde, Bağımlılık ile Mücadele İlçe Koordinasyon Kurulu toplantısı gerçekleştirildi.Beyşehir Kredi ve Yurt Müdürlüğü...

KONYA (AA) - Beyşehir ilçesinde, Bağımlılık ile Mücadele İlçe Koordinasyon Kurulu toplantısı gerçekleştirildi.

Beyşehir Kredi ve Yurt Müdürlüğü Feride Akkanat Bloğu Konferans Salonunda düzenlenen 2018 yılının ilk toplantısında, geride kalan yıl bu konuda gerçekleştirilen faaliyetler de değerlendirildi.

Bağımlılık yapıcı maddeler ve bağımlılıkla mücadele çerçevesinde kurumlar arası işbirliği yapmak, eşgüdüm sağlamak ve madde bağımlılığı ile mücadele konusunda yapılacak faaliyetleri belirlemek amacıyla gerçekleştirilen toplantıda kurul üyeleri, bu konuda bugüne kadar yürütülen çalışmaları değerlendirirken, görüş ve önerilerini de dile getirdi.

Toplantının sonunda ise bundan sonraki süreçte bu hususta yürütülecek çalışmalarla ilgili yol haritası belirlendi.

Toplantıya, Beyşehir Kaymakamı Yusuf Özdemir, Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun ve kurul üyesi kamu kurum müdürleri ile sivil toplum kuruluşu temsilcileri katıldı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE