Beyşehir’de 4 kişi yedikleri mantardan zehirlendi

Konya’nın Beyşehir ilçesinde, yedikleri mantardan zehirlenen 4 kişi hastanede tedavi altına alındı.

Edinilen bilgiye göre, Beyşehir’in Damlapınar Mahallesi'nde doğadan topladıkları mantarları yedikleri belirtilen Şerife (50), Ali (52) ve Osman S. (20) bir süre sonra rahatsızlanınca Beyşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Tedavi altına alınan ailenin yedikleri mantardan zehirlendikleri belirlendi.

İlçeye bağlı Üzümlü Mahallesi'nde de doğadan toplanan mantarları yiyen Ayşehanım C. (60) de zehirlenme şüphesiyle kaldırıldığı Beyşehir Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı.

Mantardan zehirlenen kişilerin sağlık durumlarının iyi olduğu, hayati tehlikelerinin olmadığı öğrenildi.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

ATSO Başkanı Ali Bahar Davasında Şok İddia: Eşim İtilmiş Olabilir
Markette başörtülü kadınlara kıyafetleri üzerinden sözlü taciz
Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı