Beyşehir Belediyesinden sürücülere çorba ikramı

KONYA (AA) - Beyşehir Belediyesi sürücülere sıcak çorba ikramında bulundu.Belediye ekipleri Beyşehir Konya karayolu çıkışında polis kontrol noktasında...

KONYA (AA) - Beyşehir Belediyesi sürücülere sıcak çorba ikramında bulundu.

Belediye ekipleri Beyşehir Konya karayolu çıkışında polis kontrol noktasında araçları durdurarak isteyenlere çorba ikram etti. Bazı sürücüler ikram karşısında şaşkınlıklarını gizleyemezken yetkililere teşekkür etti.

Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun'da bu tür uygulamaların devam edeceğini belirterek, "İkramımız ile sürücülerimizin içini ısıtmak istedik. Hal hatır sorup sohbet ettik. Sürücüleri dikkatli olmaları konusunda uyardık. Herkese hayırlı yolculuklar diliyorum." dedi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL