Beyşehir Belediyesinden "sosyal hizmet ve ikram aracı"

KONYA (AA) - Beyşehir Belediyesi tarafından yaptırılan "sosyal hizmet ve ikram aracı" hizmet vermeye başladı.Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun,...

KONYA (AA) - Beyşehir Belediyesi tarafından yaptırılan "sosyal hizmet ve ikram aracı" hizmet vermeye başladı.

Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun, yaptığı yazılı açıklamada, vatandaşlarının en mutlu günlerinden en acı günlerine kadar her zaman yanlarında olmaya çalıştıklarını ifade etti.

Bunun için özel günlerde, cenazelerde ve belediyenin düzenlediği çeşitli etkinlik ve programlarda kullanılmak üzere yaptırdıkları sosyal hizmet ve ikram aracının hizmete girdiğini aktaran Özaltun, şunları kaydetti:

"Bu aracımızın içinde çay ocağı, lavabo ve mutfak bulunmakta. seyyar olduğu için ihtiyaç duyulan yerde hemen hizmet vermeye başlıyor. Önemli bir eksikliği giderdi. İlçemize hayırlı olsun. Hizmet alan vatandaşlarımızdan olumlu dönüşler oldu."

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL