Beyşehir Belediyesi'nden bayram temizliği

KONYA (AA) - Beyşehir İlçe Belediyesi tarafından bayram temizliğine başlandığı bildirildi.Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun, yaptığı yazılı...

KONYA (AA) - Beyşehir İlçe Belediyesi tarafından bayram temizliğine başlandığı bildirildi.

Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun, yaptığı yazılı açıklamada, Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerinin ilçenin 67 mahallesinde çalışma sürdürdüğünü belirtti.

Hava sıcaklığının mevsim normallerinin çok üzerinde seyrettiği dile getiren Özaltun, şu ifadeleri kullandı:

"Bu mübarek ramazan ayında büyük bir özveri ile çalışan ekiplerimiz, hemşehrilerimizin daha güzel, yeşil, sağlıklı ve yaşanabilir alanlarda yaşaması için mesai yapmaya devam ediyor. İlçemizin tamamında maksimum bir performansla çalışma sergileyen ekiplerimize teşekkür ediyorum."

AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı