Beyşehir Belediyesi, sokak hayvanlarını ve kuşları unutmadı

KONYA (AA) - Beyşehir İlçe Belediyesi, kar yağışı sonrasında açlık tehlikesiyle karşı karşıya kalan sokak hayvanları ile göl kıyısında yaşayan...

KONYA (AA) - Beyşehir İlçe Belediyesi, kar yağışı sonrasında açlık tehlikesiyle karşı karşıya kalan sokak hayvanları ile göl kıyısında yaşayan su kuşları için doğaya yi̇yecek bıraktı.

Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun, yaptığı açıklamada, Beyşehir'deki kar yağışının ardından her yerin bembeyaz bir görüntüye büründüğünü söyledi.

İlçede yaşam mücadelesi veren sokak hayvanlarının da kar örtüsü üzerinde açlıkla karşı karşıya kaldığını ifade eden Özaltun, "Onların beslenmesi için ekmek ve çeşitli gıda maddelerini esnafımızdan toplayan ekiplerimiz, bunları park ve farklı alanlara bıraktı. Aynı zamanda bu farkındalık oluşturma açısından da önemli bir faaliyet oldu. Belediye olarak bu konuda da üzerimize düşen ne varsa yapmanın gayretindeyiz." dedi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL