Beyşehir Belediyesi geçici işçi istihdam edecek

KONYA (AA) - Beyşehir Belediyesi, Toplum Yararına Programlar (TYP) kapsamında bünyesindeki birimlerinde geçici işçi istihdam edecek. Belediye Başkanı Murat...

KONYA (AA) - Beyşehir Belediyesi, Toplum Yararına Programlar (TYP) kapsamında bünyesindeki birimlerinde geçici işçi istihdam edecek.

Belediye Başkanı Murat Özaltun, gazetecilere yaptığı açıklamada, İŞKUR'un yürüttüğü Toplum Yararına Programlar kapsamında belediyenin Park ve Bahçeler ile Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde 15 Mart-13 Eylül döneminde 6 ay süreyle geçici işçi istihdam edeceklerini bildirdi.

İş imkanından yararlanmak isteyenlerin başvurularının, bugün itibarıyla İŞKUR tarafından alınmaya başlandığını ve 3 Mart Cuma gününe kadar devam edeceğini kaydeden Özaltun, başvuru sayısının ihtiyaçtan fazla olması halinde, iş imkanından yararlanacakların, noter huzurunda yapılacak kura çekimiyle belirleneceğini belirtti.

Özaltun, Beyşehir Belediyesi olarak ilçede istihdama katkı sunmaya ayrı bir önem verdiklerini, bu kapsamda öneciki yıllarda da TYP kapsamında birçok işsize belirli süreyle de olsa kurum olarak iş imkanı sağladıklarını sözlerine ekledi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu