Beypazarı'nda yağmur duası

ANKARA (AA) - Beypazarı Müftülüğüne bağlı camilerde, bölgenin yeterli yağış almaması nedeniyle, Cuma namazı sonrası yağmur duası yapıldı.Müftülük,...

ANKARA (AA) - Beypazarı Müftülüğüne bağlı camilerde, bölgenin yeterli yağış almaması nedeniyle, Cuma namazı sonrası yağmur duası yapıldı.

Müftülük, Fatih Camisi'nde verilen vaazda tüm camilerdeki cemaatin yağmur duasına katılımasını istedi.

Beypazarı Bostancılar Odası Başkanı Ahmet Gencer, AA muhabirine yaptığı açıklamada, ilçenin uzun süredir yağmur alamadığını söyledi.

Gencer, hafta sonu da Oymaağaç Mahallesi sakinlerinin katılımıyla tekrar yağmur duası yapacaklarını belirtti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL