Beypazarı'nda tüp deposundaki yangın

Ankara Valiliği:- "Yaralanan vatandaşımız ilk müdahalesinin ardından Ankara Atatürk Hastanesinde tedavi altına alındı"

ANKARA (AA) - Ankara Valiliğinden, Beypazarı'nda tüp deposundaki yangında yaralanan vatandaşın Ankara Atatürk Hastanesinde tedavi altına alındığı bildirildi.

Valilikten yapılan yazılı açıklamada, bugün saat 11.50 sularında Beypazarı'ndaki bir tüp deposunda henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktığı anımsatıldı.

Yangında bir vatandaşın yaralandığının belirtildiği açıklamada, "Yaralanan vatandaşımız ilk müdahalesinin ardından Ankara Atatürk Hastanesinde tedavi altına alındı." bilgisine yer verildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL