Beypazarı'nda trafik denetimi

ANKARA (AA) - Ankara'nın Beypazarı ilçesinde Kurban Bayramı dolayısıyla alınan tedbirler kapsamında vatandaşların can ve mal güvenliği için trafik...

ANKARA (AA) - Ankara'nın Beypazarı ilçesinde Kurban Bayramı dolayısıyla alınan tedbirler kapsamında vatandaşların can ve mal güvenliği için trafik denetimleri aralıksız sürüyor.

Emniyet Müdürü Selçuk Yıldız'ın da katıldığı denetimlerde ekipler, emniyet kemeri kontrolü yaparak sürücüleri güvenli yolculuk konusunda bilgilendirip tavsiyelerde bulunuyor.

Yıldız, Ayvaşık Mahallesi Oğuzkent bölgesi D 140 karayolu üzerinde denetim ve kontrolleri sırasında bayramlarını kutladıkları sürücülere, trafik kurallarına uymaları tavsiyesinde bulundu.

İlçenin giriş ve çıkışlarının yanı sıra şehiriçi trafiğinin düzenli olması için denetim yaptıklarını belirten Yıldız, özellikle tescilsiz, plakasız ve aşırı gürültü yapan motosikletler konusunda duyarlı olduklarını kaydetti.

Sürücüler de denetimlerden memnun olduklarını belirtti.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE