Beypazarı'nda "Şehit mektupları" sergisi açıldı

ANKARA (AA) - Beypazarı ilçesinde 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin yıl dönümü dolayısıyla "Şehit mektupları" sergisi...

ANKARA (AA) - Beypazarı ilçesinde 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin yıl dönümü dolayısıyla "Şehit mektupları" sergisi açıldı.

Türkiye Kamu Çalışanları Kalkınma ve Dayanışma Vakfı(TÜRKAV) ile Türkiye Kamu-sen Beypazarı temsilciliği tarafından Atatürk Parkında açılan sergiye Belediye Başkanı Tuncer Kaplan, AK Parti ilçe başkanı Mehmet Gökgöz, MHP ilçe başkanı Erdoğan Orhan, TÜRKAV Beypazarı Şube Başkanı Resül Aytekin ve davetliler katıldı.

Beypazarı Belediye Başkanı Tuncer Kaplan, sergi açılışında yaptığı konuşmada, Türk milletinin ve Türk askerinin Çanakkale’de bir destan yazdığını ve Çanakkale'nin geçilmez olduğunu da yedi düvele gösterdiğini söyledi.

TÜRKAV, Beypazarı Şube Başkanı Resül Aytekin ise düzenledikleri sergiye ilgiden duyduğu memnuniyeti dile getirerek serginin 2 gün açık kalacağını belirtti.




Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE