Beypazarı'nda otomobil yangını

ANKARA (AA) - Ankara'nın Beypazarı ilçesinde seyir halindeyken alev alarak yanan otomobil kullanılmaz hale geldi.Ayavaşık Mahallesi Oğuzkent bölgesine...

ANKARA (AA) - Ankara'nın Beypazarı ilçesinde seyir halindeyken alev alarak yanan otomobil kullanılmaz hale geldi.

Ayavaşık Mahallesi Oğuzkent bölgesine gitmekte olan Serdar İldeş, yönetimindeki 06 BDS 045 plakalı otomobil, Boztepe mevkinde seyir halindeyken alev aldı.

Otomobili durduran İldeş, itfaiyeye haber verdi.

İtfaiye ekiplerinin müdahale ettiği yangın kısa sürede söndürülürken otomobil kullanılmaz hale geldi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE