Beypazarı'nda orman ürünleri ihaleyle satıldı

ANKARA (AA) - Beypazarı Orman İşletme Müdürlüğü depolarında bulunan orman ürünleri yapılan ihaleyle satıldı. Beypazarı Orman İşletmesi Toplantı...

ANKARA (AA) - Beypazarı Orman İşletme Müdürlüğü depolarında bulunan orman ürünleri yapılan ihaleyle satıldı.

Beypazarı Orman İşletmesi Toplantı Salonu'ndaki ihalede, Uruş Mahallesi'ndeki depolarda bulunan tomruklar açık artırma usulüyle satışa çıkartıldı.

Kereste fabrikalarının temsilcilerinin yanı sıra atölye sahiplerinin de aralarında bulunduğu 20'yi aşkın kişinin katıldığı ihalede, 900 metreküp sarıçam tomruğunun satışı yapıldı.

İhaleye çıkartılan orman ürünlerinden 360 bin lira gelir elde edildi.


Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE