Beypazarı'nda okul kantinleri denetlendi

ANKARA (AA) - Ankara'nın Beypazarı ilçesinde yeni eğitim-öğretim yılının başlaması dolayısıyla okul kantinleri denetlendi.Tarım ve Orman İlçe...

ANKARA (AA) - Ankara'nın Beypazarı ilçesinde yeni eğitim-öğretim yılının başlaması dolayısıyla okul kantinleri denetlendi.

Tarım ve Orman İlçe Müdürü Yavuz Ekici'nin de katıldığı denetimlerde, kantinlerde kullanılan ürünlerle ilgili inceleme yapıldı.

Bazı kantin işletmecilerine uyarı yapılan denetimlere ilişkin açıklama yapan Ekici, okul kantinlerinde yapılan denetimlerin önemli olduğunu söyledi.

Kullanılan ürünlerin son kullanma tarihlerinin incelendiğini dile getiren Ekici, bu denetimlerin sık sık yapılacağını aktardı.

Ekici, "Öğrencilerin sağlığı ile oynanmasına izin vermeyeceğiz. Her kantin işletmecisinin gereken kurallara mutlaka uymasını istiyoruz. Belirlenen kriterleri yerine getirmeyenlere ilgili tüzük uyarınca gerekli işlemi yapacağız. İlk günden de uyarılarımız oldu." dedi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL