Beypazarı'nda öğretmenlere "Sınıf Yönetimi ve Öfke Kontrolü" semineri verildi

ANKARA (AA) - Beypazarı Fatih Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinde görev yapan öğretmenlere "Sınıf Yönetimi ve Öfke Kontrolü" semineri verildi. Okulun...

ANKARA (AA) - Beypazarı Fatih Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinde görev yapan öğretmenlere "Sınıf Yönetimi ve Öfke Kontrolü" semineri verildi.

Okulun toplantı salonunda Necmettin Erbakan Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Atila Yıldırım tarafından verilen seminere Okul Müdürü Nuri Caner, yardımcıları ve öğretmenler katıldı.

Yıldırım, sınıftaki davranış biçimleri, sınıfta yapması ve yapmaması gerekenler ile öfke yönetimi konularında bilgilendirmede bulundu. Ardından öğretmenlerin sorularını yanıtladı.

Müdür Caner, öğretmenler açısından verimli bir seminer olduğunu düşündüklerini dile getirdi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE