Beypazarı'nda öğrenciler çöp topladı

ANKARA (AA) - Başkentin Beypazarı ilçesinde “BEYKAP” Projesi kapsamında uygulanan “Beypazarı Benim evim” etkinliği kapsamında, öğrenciler ellerinde...

ANKARA (AA) - Başkentin Beypazarı ilçesinde “BEYKAP” Projesi kapsamında uygulanan “Beypazarı Benim evim” etkinliği kapsamında, öğrenciler ellerinde çöp torbalarıyla çöp topladı.

Kaymakamlık önünde toplanan öğrenciler, Kaymakam Temel Ayca, Belediye Başkanı Tuncer Kaplan, İlçe Milli Eğitim Müdürü Hürrem Dursun'un da katılımıyla başlatılan Milli Egemenlik Caddesi, Bankalar Caddesi üzeri ile Atatürk Parkı'nda çöp toplayarak çevre temizliği yaptı.

Parkta konuşan Kaymakam Temel Ayca şunları kaydetti:

"Sizlerde büyüdüğünüzde çocuklara çevre duyarlılığı ve çöp toplama bilinci kazandıracaksınız. Böylece daha iyi bir çevremiz olmuş olacak. O açıdan bu organizasyon önemliydi. Daha iyi bir Beypazarı içinde bu organizasyonların artması gerekiyor."

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE