Beypazarı'nda kaybolan 3 kişi ormanda bulundu

ANKARA (AA) - Beypazarı ilçesinde kaybolan 3 kişi, jandarma ekiplerince ormanda donmak üzereyken bulundu. Alınan bilgiye göre, dün Ankara'dan Beypazarı'na...

ANKARA (AA) - Beypazarı ilçesinde kaybolan 3 kişi, jandarma ekiplerince ormanda donmak üzereyken bulundu.

Alınan bilgiye göre, dün Ankara'dan Beypazarı'na gelen ve Karaşar Mahallesi Kuş Kayası bölgesine gittikleri belirlenen 3 kişiden bir daha haber alınamadı.

Haber verilmesi üzerine İlçe Jandarma Komutanlığı ile Beypazarı Orman İşletme Müdürlüğü ekiplerince arama tarama çalışmaları başlatıldı. Ormanlık alanda arama çalışması yapan ekipler, kaybolan 3 kişinin aracına dağda rastladı. Aracın bulunması üzerine arama tarama çalışmalarını daha da derinleştiren ekipler, şahısları araçlarından 25 kilometre uzaklıkta buldu. Hava sıcaklığının 5 dereceyi gösterdiği yaylada bulunan kişiler, jandarma ekiplerince ilçeye getirildi.

Beypazarı Devlet Hastanesine götürülerek muayene ettirilen ve hayati tehlikelerinin bulunmadığı öğrenilen 3 kişi, ifadelerinin alınmasının ardından evlerine gönderildi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL