Beypazarı'nda "Göçmen Sağlığı Merkezi" hizmete girdi

ANKARA (AA) - Beypazarı ilçesinde "Göçmen Sağlığı Merkezi" hizmete başladı. İlçe Sağlık Müdürü Dr. Kerem Zeki Fikret, yaptıkları çalışmalar...

ANKARA (AA) - Beypazarı ilçesinde "Göçmen Sağlığı Merkezi" hizmete başladı.

İlçe Sağlık Müdürü Dr. Kerem Zeki Fikret, yaptıkları çalışmalar sonucunda ilçede "Göçmen Sağlığı Merkezi"ni oluşturduklarını söyledi.

Merkezde 1 hekim 1 hemşire, 1 ebe, 1 tercümanın görev yapacağını dile getiren Fikret, "Hastalara sağlık hizmeti vermeye başladık. Sağlık hizmetinin yanı sıra çocukların aşıları da burada yapılacak." dedi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE