Beypazarı'nda elma ağacı çiçek açtı

ANKARA (AA) - Beypazarı ilçesinde kış mevsiminde elma ağacı çiçek açtı. Hacıkara Mahallesi'nde bir vatandaşın bahçesinde bulunan elma ağacının...

ANKARA (AA) - Beypazarı ilçesinde kış mevsiminde elma ağacı çiçek açtı.

Hacıkara Mahallesi'nde bir vatandaşın bahçesinde bulunan elma ağacının çiçek açması görenleri şaşırttı.

Vatandaşlardan Cengiz Özdoğan, bazı bölgelerde meyvelerin çiçek açtığı yönünde haberleri televizyonda izlediklerini ancak buna ilk kez ilçesinde tanık olduğunu söyledi.

Özdoğan, "Gerçekten mevsimler değişiyor galiba. Çiçek açan ağacın meyve verip vermeyeceğini de merak ediyoruz." dedi.

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı