Beypazarı'nda eğitim değerlendirme toplantısı düzenlendi

ANKARA (AA) - Ankara'nın Beypazarı ilçesinde bazı ilçe Milli Eğitim Müdürleri, eğitim öğretime ilişkin değerlendirme toplantısı yaptı. Keçiören...

ANKARA (AA) - Ankara'nın Beypazarı ilçesinde bazı ilçe Milli Eğitim Müdürleri, eğitim öğretime ilişkin değerlendirme toplantısı yaptı.

Keçiören Milli Eğitim Müdürlüğü Şube Müdürü Selami İskender, Güdül İlçe Milli Eğitim Müdürü Muzaffer Aydın, Nallıhan İlçe Milli Eğitim Müdürü Alican Kılıç ile Beypazarı İlçe Milli Eğitim Müdürü Ayhan Işık, ilk dönem yapılan çalışmalar ve ikinci dönemde eğitimdeki çıtayı yükseltmek için yapılabileceklere ilişkin görüş alışverişinde bulundu.

Toplantıda, eğitimdeki aksaklılar, okullardaki durumların iyileştirilmesi ve eğitim kalitesinin artırılması konuları ele alındı.

Konuklar, toplantının ardından, Beypazarı'nın tarihi yerlerini gezdi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE