Beypazarı'nda buğday ekimi başladı

ANKARA (AA) - Beypazarı ilçesinde sonbaharın gelmesiyle güzlük (buğday) ekimi başladı. Beypazarı Ziraat Odası Başkanı Mustafa Ateş, ekimler dolayısıyla...

ANKARA (AA) - Beypazarı ilçesinde sonbaharın gelmesiyle güzlük (buğday) ekimi başladı.

Beypazarı Ziraat Odası Başkanı Mustafa Ateş, ekimler dolayısıyla çiftçileri uyardı.

Tarlanın çok iyi bir şekilde ekime hazır hale getirilmesi gerektiğini belirten Ateş, şunları kaydetti:

“Tohumların, bilindiği gibi önceden hazırlanması gerekir. Tohumların mutlaka çalkaktan geçirilmesi gerekiyor, içindeki farklı ot ve çavdar tohumlarının ayıklanması için. Ekim yapılırken dönüm başına atılacak tohum miktarı, gübre miktarı belli, bunu çiftçimiz biliyor. Biz, bir kez daha hatırlatmada bulunuyoruz.”

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE