Beypazarı'nda aşure dağıtıldı

ANKARA (AA) - Beypazarı'nda muharrem ayı etkinlikleri kapsamında hazırlanan aşureler, vatandaşlara dağıtıldı.Zafer Mahallesi sakinlerinden Müyesser Tanrıseven,...

ANKARA (AA) - Beypazarı'nda muharrem ayı etkinlikleri kapsamında hazırlanan aşureler, vatandaşlara dağıtıldı.

Zafer Mahallesi sakinlerinden Müyesser Tanrıseven, AA muhabirine, muharrem ayının geleneği aşurenin, ilişkilerinin gelişmesine, kaynaşmanın ve yardımlaşmanın artmasına, paylaşımın gelişmesine vesile olduğunu belirtti.

Hazırladıkları aşureleri komşularına ikram etmenin yanı sıra sokaktan geçenlere de verdiklerini aktaran Tanrıseven, "81 yaşıma bastım, bu geleneği büyüklerimizden nasıl gördüysek aynı şekilde yaşatmaya çalışıyoruz. Bu güzel günlerde komşularımızı ziyaret ediyoruz. Bu ayın hayırlara vesile olmasını temenni edip ve aşure ikram ediyoruz. Önemli olan bu güzel ayda yardımlaşmanın adımlarını atmak, evlerimizde pişen aşureyi paylaşmak." diye konuştu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL