Beypazarı yeşilleniyor

ANKARA (AA) - Beypazarı Belediye Başkanı Tuncer Kaplan, ilçenin daha yeşil çevreye kavuşturulması için çalışma yürüttüklerini belirtti.Kaplan,...

ANKARA (AA) - Beypazarı Belediye Başkanı Tuncer Kaplan, ilçenin daha yeşil çevreye kavuşturulması için çalışma yürüttüklerini belirtti.

Kaplan, yaptığı açıklamada, ilçeyi ziyaret edenlerin yemyeşil bir görüntüyle karşılanmasını sağlayacak düzenlemeler yaptıklarını kaydetti.

Ağaçlandırma ve yeşil alan konusuna oldukça önem verdiklerini ifade eden Kaplan, her geçen gün ilçede kişi başına düşen yeşil alan miktarını attırdıklarını, yürütülen çalışmalar kapsamında ilçe giriş çıkışlarına, kavşak ve refüjlere çeşitli türlerde yüzlerce ağaç dikiminin yaptıklarını bildirdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL