Beypazarı ve Nallıhan'da uyuşturucuyla mücadele toplantısı

ANKARA (AA) - Beypazarı ve Nallıhan ilçelerinde "Uyuşturucu ve Madde Bağımlılığı ile Mücadele" toplantısı yapıldıBeypazarı Kaymakamlığı binasında...

ANKARA (AA) - Beypazarı ve Nallıhan ilçelerinde "Uyuşturucu ve Madde Bağımlılığı ile Mücadele" toplantısı yapıldı

Beypazarı Kaymakamlığı binasında Kaymakam Temel Ayca başkanlığında düzenlenen toplantıya Cumhuriyet Savcısı Enes Mirza Doğan, İlçe Emniyet Müdürü Mehmet Ali Yurtsever, İlçe Jandarma Komutanı Yüzbaşı Haluk Muharrem Uzun, Milli Eğitim Müdürü Hürrem Dursun, İlçe Sağlık Müdürü Kerem Zeki Fikret ve diğer ilgililer katıldı.

Toplantıda sunum yapan Fikret, ilçede uyuşturucu bağımlılığında 2019'da önceki yıla göre yüzde 15 düşüş olduğunu ifade etti.

Kaymakam Ayca, daha sonra vekaleten baktığı Nallıhan ilçesine giderek burada da aynı toplantıya katıldı.



Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE