Beypazarı Kent Konseyinden muhtarlara plaket

ANKARA (AA) - Beypazarı Kent Konseyi tarafından muhtarlara plaket verildi. İlçedeki bir çay bahçesinde düzenlenen toplantıda Kent Konseyi Başkanı...

ANKARA (AA) - Beypazarı Kent Konseyi tarafından muhtarlara plaket verildi.

İlçedeki bir çay bahçesinde düzenlenen toplantıda Kent Konseyi Başkanı Ali Pekmezcioğlu tarafından mahalle muhtarlarına uyumla gerçekleştirdikleri çalışmalarından dolayı teşekkür edildi.

Toplantıya katılan Belediye Başkanı Tuncer Kaplan da muhtarlara çalışmalarından dolayı teşekkürlerini belirtti.

Daha sonra Kaplan ve Pekmezcioğlu, Muhtarlar Derneği Başkanı Nuri Arcaklıoğlu'nun da arasında bulunduğu 78 muhtara plaket verdi.

Kaplan da Pekmezcioğlu'na 5 yıllık hizmetleri dolayısıyla plaket verdi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL